Emiliaskolan

Styrelsen

Styrelsen består av både föräldrar och medarbetare och ibland även en extern kraft. Den har det övergripande ansvaret för skolans ekonomiska förvaltning. Styrelsen ägnar sig också åt en del visionärt arbete och har tidigare tagit initiativet till bl a. Lill-Emilias tillkomst och byggnationen på Emiliaskolans tomt.

Styrelsen sammanträder normalt en gång i månaden.

Emiliaskolans styrelse

Använd följande adress för kontakt med styrelsen:

styrelsen@emiliaskolan.se

Thomas Uhl– ordförande                                                                                                                                    ( e-post: thomas.uhl@emiliaskolan.se )

Mimmi Masters – suppleant, kollegierepresentant                                                                                        ( e-post: mimmi.masters@emiliaskolan.se )

John Lepic – ordinarie ledamot – föräldrarepresentant                                                                                ( e-post: john.lepic@emiliaskolan.se )

Åsa Eriksson   suppleant, föräldrarepresentant                                                                                                     ( e-post: asa.eriksson@emiliaskolan.se )

Mickel Stenmark – ordinarie ledamot, kollegierepresentant                                                                         ( e-post: mickel.stenmark@emiliaskolan.se )

Mattias Hammer – ordinarie ledamot, föräldrarepresentant                                                                            ( e-post: mattias.hammer@emiliaskolan.se )

Hanna Petterson – ordinarie ledamot, föräldrarepresentant                                                                           ( e-post: hanna.petterson@emiliaskolan.se )